Comunicare si Relatii Publice pentru companii- 24-25 iunie, Bucuresti

s6

 

Comunicare si Relatii publice

pentru companii

24-25 iunie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace

Termen de inscriere 17 iunie

 

 

ID-10046927

Obiective:

 

Identificarea etapelor necesare pentru alcatuirea unei campanii de Relatii Publice. Cursul de “Comunicare si Relatii Publice” ofera posibilitatea de aprofunda domeniul Relatiilor Publice, de a obtine o specializare in PR si de a obtine o specializare in integrarea campaniilor de Relatii Publice in strategiile de marketing.

 

ID-10068689Cui se adreseaza?

  • Persoanelor care doresc sa specializeze in planificarea campaniilor
    de relatii publice si doresc sa isi inceapa o cariera in PR
  • Managerilor care doresc sa deprinda instrumente de comunicare in vederea dezvoltarii eficiente a afacerii
  • Asistenti de manageri care indeplinesc si functii de comunicare publica
  • Functionarilor publici din cadrul departamentelor de comunicare ale ministerelor, primariilor, consiliilor judetene
  • Managerilor de resurse umane preocupati de comunicarea organizationala interna
  • Managerilor de proiecte care doresc sa-si dezvolte abilitatile de comunicare in relatia cu echipa pe care o coordoneaza, precum si
  • Tinerilor absolventi care doresc sa inceapa o cariera de PR pe piata de munca in plina crestere.

 

Structura curs

  • Planificarea campaniei de Relatii Publice– Care sunt tehnicile de baza ale planificarii? Cum ne asiguram ca planul nostru de PR functioneaza? De ce este necesara o planificare a campaniei de comunicare? Pe ce perioada alegem sa desfasuram campania? Care este durata medie care ne asigura  eficienta unei campanii?1380003_73116413
  • Cele 4 etape ale planificarii unei campanii de Relatii Publice– Cercetare, Planificare, Comunicare si Evaluare
  • Tipuri de campanii de Relatii Publice– Alegerea tipului de campanie potrivit, in functie de companie, produs, serviciu si/sau plasarea pe piata.
  • Analiza si stabilirea publicului tinta-Cum ne stabilim publicul tinta? Cum ne fidelizam publicul?
  • Strategii de comunicare-Cum construim un mesaj public? Care sunt canalele de comunicare pe care ne vom promova mesajele? Utilizarea Instrumentelor New Media de promovare a mesajelor(bloguri, site-uri dedicate, retele de socializare, forumuri). Lansarea campaniilor in social media. Comunicarea cu mass-media: Cum sa construim o baza de date cu jurnalisti? Cum stabilim un media-plan? Cum putem stabili parteneriate media si cum le monitorizam efectele?
  • Bugetul-Stabilirea planului de resurse( umane, materiale, financiare).Cum ne construim/calculam bugetul de comunicare?
  • Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare– Monitorizare de presa. Intocmirea raportului de evaluare

 

Instrumente folosite734943_83077449

In cadrul cursului, participantii experimenteaza toate instrumentele de comunicare folosite in mod curent in cadrul departamentelor de comunicare: analiza de nevoi, elaborare strategie de comunicare, colaborarea cu conducerea institutiei, cu departamentele de marketing, resurse umane, productie, precum si cu alte departamente care pun la dispozitie informatii necesare procesului de comunicare externa. De asemenea, pe parcursul cursului sunt elaborate strategii de comunicare interna, redactare comunicat de presa, redactare drept la replica, informatie de presa, redactare interviu, organizare conferinta de presa, dezvoltarea relatiei cu presa, gestionarea situatiilor de criza care genereaza prejudicii de imagine, precum si organizarea de evenimente specifice organizatiei.

 

 

group-decision-making-1Aplicatii practice

In cadrul training-ului va fi prezentat si un studiu de caz al unei campanii de pentru a exemplifica concret activitatile de Relatii Publice.

De asemenea, vor fi organizate exercitii individuale sau de grup in vederea realizarii unei strategii de relatii publice. Participantii lucreaza pe grupe si elaboreaza, asistati si indrumati de lector, instrumentele de comunicare specifice departamentului de PR. Cursul de comunicare faciliteaza inţelegerea conceptului de imagine şi a importanţei sale pentru organizatie, cunoasterea activităţilor principale de PR, a elementelor de bază pentru realizarea unei strategii de relaţii publice; noţiuni despre specialistul în relaţii publice şi gestionarea crizelor.

 

Beneficiifacebook-like

  • Veti invata cum sa stabiliti obiectivele unei campanii de Relatii Publice si cum sa identificati publicul tinta
  • Veti sti cum sa realizati strategiile si tacticile ce stau la baza campaniilor de Relatii Publice
  • Veti invata cum sa utilizati canalele media si new-media potrivite
  • Veti sti cum sa va stabiliti bugetul de PR si cum sa evaluati corect campaniile de PR
  • Veti invata cum sa construiti un comunicat de presa si cum sa va asigurati vizbilitatea materialelor in presa
  • Veti invata cum sa realizati o monitorizare de presa si cum sa realizati un raport de evaluare lunar al campaniei

Competentele dobandite in cadrul cursului de comunicare si relatii publice permit desfasurarea activitatii de PR, cu succes, atat in firme mici cat si in cadrul departamentelor de relatii publice din companii sau institutii publice.

 

 

1207256_62805811

Agenda zilnica:

  Ziua 1 Ziua 2
Curs 9.00 – 13.00 9.00 – 13.00
Coffe Break 11.00 – 11.15 11.00 – 11.15
Pranz 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Curs 14.00 – 17.00 14.00 – 17.00
Coffe Break 15.45 – 16.00 15.45 – 16.00

 

 

 

 

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.

 

Date Organizatorice:

  • Data Trainingului: 24-25 iunie 2016samsung-galaxy-tab-3
  • Locatia: Hotel Crystal Palace**** http://www.crystalpalacehotel.ro/  
  • Costuri: 1.340 RON + TVA / participant si include:
    • –       mesele (2 x dejun)
    • –       coffee break-urile ( 4 )
    • –       suportul de curs;
    • –       diplomele de participare;
    • –       In pretul cursului este inclusa si o tableta Samsung Galaxy Tab 3, Lenovo A3300, A3500, functie de stocul de la data participarii
  • Sau, la cerere – Costul fara tableta este de 1.090 lei/pers +TVA
  • Tot la cerere putem asigura si cazarea la hotelul unde se desfasoara cursul.

 

Discount-uri:ID-10011742

  • 5 % la 2 participanti
  • 10 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea

 

 

  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste mai sus
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro

TERMEN DE INSCRIERE
17 iunie 2016

 

Share