Key Account Management, 21/22 aprilie, Bucuresti

1287062_19628839

Key Account Management

 

21/22 aprilie, Bucuresti, Crystal Palace

Termen de inscriere 12 aprilie

 

FORMULAR DE INSCRIERE KEY ACCOUNT MANAGEMENT

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI KEY ACCOUNT MANAGEMENT

ID-10046974

 

Numai gandul ca trebuie sa lucrezi cu niste client foarte mari este coplesitor pentru multi vanzatori. Chiar si cei mai desavarsiti profesionisti raman in pana de iedei cand se gandesc sa contacteze clienti corporatisti. Si totusi a intelege ce se intampla in spatele usilor inchise poate fi inteles si poate fi influentat.

Concept – Plecam de la obiective de business ale companiilor client; stilurile de invatare ale membrilor grupului tinta si cazuistica specifica industriei respective. Construim proiecte personalizate si in egala masura propunem abordari recomandate ca punct de reper pentru construirea unei temelii solide pentru viitor.

 

Key Account Manager este una dintre pozitiile cheie dar si o pozitie dorita de candidati intr-o companie. Pentru a stii cum sa actioneze un key account manager trebuie sa parcurga cursul nostru : Key Account Management.

 

De ce sa te inscrii la curs?

Key Account Manager este un curs  neaparat de sustinut deoarece:

  • veti invata sa idetificati factorii influentatori in procesul de vanzare
  • sa aveti capacitatea de a recunoaste etapa in care se afla relatia cu contul cheie
  • veti invata sa identificati atributiile Managerului de cont dar si asteptarile la care el trebuie sa raspunda
  • identificati si intelegeti etapele elaborarii unui plan strategie
  • construiti si aplicati Parteneriatul pentru Performanta in auditarea contului
  • veti invata sa folositi abilitatile cele mai potrivite pentru a influenta si motiva cumparatorii cheie, factorii de decizie

ID-10098722

OBIECTIVE:

Participantii vor invata sa:

  • Identifice factori care influenteaza procesul de vanzare actual.
  • Recunoasca etapa in care se afla relatia cu contul cheie.
  • Identifice atributiile Managerului de cont precum si asteptarile la care acesta trebuie sa raspunda.
  • Identifice care sunt etapele elaborarii unui plan strategie pentru Contul cheie.
  • Recunoasca si sa securizeze contul fata de amenitarile concurentei.
  • Foloseasca abilitatile cele mai potrivite pentru a influenta si motiva cumparatorii cheie, factorii de influenta si factorii de decizie.
  • Construiasca si sa aplice Parteneriatul pentru Performanta pentru auditarea contului.

 

Continutul programului:ID-100144871

  • ○ M1 – tipologii de Clienti B2B:
  • A) porter 5 forces
  • B) cei 6 factori in vanzari in acest moment
  • C) tipuri de client B2B
  • D) chestionar
  • E) abordari specifice de a raspunde provocarilor clientilor B2B.
  • ○ M2 – Rolul tau ca Manager de cont cheie:
  • A) asteptarile de la managerul de cont
  • B) ce vrea clientul
  • C) managementul de interfata
  • D) procesul de management de cont cheie.
  • ○ M3 – Stadiul 1 – Analiza de Cont:
  • A) KAM ca initiative de marketing Strategic
  • B) Cele 4 stadii ale KAM
  • C) ce sunt conturile cheie si cum le identificam
  • D) tipologii de conturi ai alegerea lor.
  • ○ M4 – Stadiul 2 – Planificarea contului:ID-10044233
  • A) identificarea ciclului de cumparare
  • B) evenimentele cheie
  • C) procesul decizional al clientului
  • D) obiectivele de vanzare
  • E) planificarea contului cheie.
  • ○ M5 – Stadiul 3 – dezvoltarea contului:
  • A) comunicare si relatia permanenta
  • B) identificarea oportunitatilor de vanzare la toate nivele
  • C) tinerea la distanta a competitiei
  • D) sistemul KAM.
  • ○ M6 – Stadiul 4 – Diagnosticul si protejarea conturilor cheie:
  • A) pregatirea analizei de cont
  • B) structura intalnirii
  • C) deschiderea intalnirii
  • D) parteneriatul pentru Performanta
  • E) conceperea chestionarului 3P

ID-100211090

Mixul metodelor utilizate:

Scurte inputuri conceptuale vor fi combinate cu metode orientate catre actiune si invatare experintiala: Role play-uri, lucru in echipe, discutii, peer learning si runde de reflectie individuala si de grup. Aditional vom incuraja completarea Planurilor individuale de actiune si trecerea concreta la implementarea respectivelor actiuni in practica. Cele mai multe dintre competente referitoare la subiect vor fi puse in practica inca din timpul trainingului.

923068_90849482Evaluare si transfer in practica:

Noi punem mare accent pe feedback si activitati de evaluare a cursului pentru a ne asigura ca necesitatile participantilor sunt indeplinte si ca programul este astfel optimizat pentru a avea impact cat mai relevant la locul de munca. Participantii vor fi invitati sa dezvolte proiecte interne si planuri concrete despre cum sa integreze cele invatate in practica curenta. In faza de implementare ei pot conta pe suportul facilitatorilor si trainerilor nostri.

Inalta orientare practica:

Participantii sunt incurajati sa impartaseasca in timpul programului cazuri reale, provocari si planuri sau proiecte care au legatura cu subiectul fiecarui modul si cu restul participantilor. Noi ne vom asigura de continutul programului Key Account Management ca este relevant pentru situatiile practice cu care se confrunta participnatii si vom crea valoare adaugata prin oportunitatea de a rezolva diverse problem concrete prin abordari comune.

1207256_62805811

Agenda zilnica:

  Ziua 1 Ziua 2
Curs 9.00 – 13.00 9.00 – 13.00
Coffe Break 11.00 – 11.15 11.00 – 11.15
Pranz 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Curs 14.00 – 17.00 14.00 – 17.00
Coffe Break 15.45 – 16.00 15.45 – 16.00

 

 

 

 

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.

 

Date Organizatorice:

  • Data Trainingului: 21/22 aprilie 2017samsung-galaxy-tab-3
  • Locatia: Hotel Crystal Palace – www.cphotel.ro 
  • Costuri: 1.420 RON  / participant si include:
    • –       mesele (2 x dejun)
    • –       coffee break-urile ( 4 )
    • –       suportul de curs;
    • –       diplomele de participare;
    • –       In pretul cursului este inclusa si o tableta Samsung Galaxy Tab 3, Lenovo A3300, A3500, functie de stocul de la data participarii
  • Pretul fara tableta este de 1.220 lei /pers. La cerere putem asigura si cazarea la hotelul unde se desfasoara cursul la pretul de 65 euro/noapte incluzand si micul dejun.

 

Discount-uri:

  • ID-100117425 % la 2 participanti
  • 7 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea

 

 

TERMEN DE INSCRIERE
12 aprilie 2017

 

PREZENTAREA TRAINERILORBogdan

Bogdan Chelu

  • Bogdan este un trainer cu experienta in aria de dezvoltare personala si profesionala. In egala masura a sustinut programe de training pentru echipe complexe de vanzari. Astfel a “testat” cu success din propria experienta ca om de vanzari si adus plus valoare celor cu care a lucrat.
  • Cateva din proiectele sale:
  • Echipa in Oriflame (Director National – nivel 21% )
  • Echipa in Asigurari de viata (Safe Invest – Grawe , Coordonator echipa )
  • Echipa in Pensii private obligatorii (Salve Club – Nivel 4 din 7)
  • Team leader in agenti vanzari Infopagina
  • Echipa in Asigurari de sanatate si de viata (Salve Broker – Nivel 4 din 7)
  • Echipa in Asigurari de locuinta (Spartan Broker – Asociat )
  • Lector Sistem de dezvoltare echipa de vanzari
  • Project manager call center pagini web(www.infopagina.ro – project manager si trainer)
  • Team leader si lector Life Care
  • Prezentarile sale au fost facute in fata unui auditoriu ce de multe ori a insemnat 100-150 persoane.
  • A realizat seminarii de prezentari in fata a 200 de persoane cat si megaprezentari in Sali cu 500-1000 participanti.

 

FORMULAR DE INSCRIERE KEY ACCOUNT MANAGEMENT

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Share