Management Operational, 15-18 iunie, Balcic

 

Businessman Studying Flow Chart

 

Management Operational 

15-18 iunie, Balcic

Termen de inscriere 08 iunie

 

 

 

Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică.

Cursul isi propune familiarizarea participantilor cu elementele dezvoltate aplicate  de soft-skills  a activitatii manageriale si dezvoltarea unei gandiri manageriale precum si generarea unei abordari responsabile in activitatea practica.

Obiectivele programului:

  • intelegerea elementelor avansate de management si a corelatiilor intre diverse departamente
  • intelegerea fenomenelor si provocarilor la care trebuie sa faca fata manageriiID-100213784
  • lucrul cu instrumente si simulari care sa ajute la intelegeerea fenomenelor si stapanirea acestora
  • stimularea unor deprinderi practice coerente si consistente

Competente acoperite:

  • elemente de management
  • elemente de marketing
  • sisteme eficiente de gestiune operativa
  • managementul resurselor umane sub aspectul coordonarii, stimularii si generarii unei atitudini pozitive
  • elemente de management al crizelor

Parcurgând sesiunile acestui program participanţii îşi vor dezvolta competenţele manageriale prin:

  • formarea unei atitudini specifice unui manager care învaţă;
  • identificarea propriilor funcţiuni şi roluri manageriale;
  • dezvoltarea capacităţii de a aplica în propria practică a modelor conceptuale prezentate în cadrul trainingului;
  • dezvoltare abilităţilor de a adapta mediul organizaţional la mediul extern;
  • înţelegerea modului în care participanţii pot contribui în urma acestui curs la creşterea propriei performanţe manageriale, cât şi la dezvoltarea şi creşterea performanţei subordonaţilor.

 Participanţii vor învăţa să:mma ind

  • Înţeleagă rolul hotărâtor pe care-l au managerii si leaderii în motivarea şi dezvoltarea oamenilor.
  • Identifice elemente non-financiare cu impact motivaţional
  • Îşi înţeleagă propriul profil de coach şi conştientizeze avantajele şi provocările diversităţii la locul de muncă.
  • Aplice practic abilităţi esenţiale de coaching pentru acompanierea oamenilor din echipă în rezolvarea provocărilor cu care se confruntă
  • Aplice corect feedbackul ca instrument de dezvoltare şi motivare a echipei.
  • Vadă rolul unei culturi de coaching în construirea unei companii performante.

 

Participanţii vor reuşi: 

  • Sa recunoască tipurile de manager
  • Să-şi identifice tiparul  propriu  şi  poziţia  ierarhică reală în echipa/grup/comunitate
  • Să-şi recunoască propriul nivel de leadership
  • Să-şi identifice propriile zone de îmbunătăţit
  • Să comunice mai bine
  • Să-şi dezvolte abilitatea de a delegastrategic 3
  • Să-şi îmbunătăţească comportamentul
  • Să-şi creeze un limbaj adecvat pentru un manager

 Continutul Trainigului:

  1. INTELEGERE Management Strategic Viziune, strategie, misiune
  • Ce sunt si cum se stabilesc directiile strategice ale unei corporatii;
  • Rolul culturii  corporatiste:
  • Definirea culturii dorite;
  • Factori critici    intr-un   proces    de    schimbare culturala
  1. GRILA DE DECIZIE. LUAREA DECIZIILOR
  • Compararea perechilor de alternative
  • Cantarirea si evaluarea
  1. MANAGEMENTUL PRODUCTIEI si ACTIVITATII
  • Sisteme de productie
  • Organizarea spatiunui de productie
  • Inbunatatirea activitatii
  • Controlul si asigurarea calitatii
  • mentenanta
  1.  FORMAREA SI GESTIONAREA ECHIPEIID-100196301
  • autodezvoltarea managerilor
  • organizarea propriei activitati
  • munca in echipa
  • etapele formarii unei echipe
  • FORMING
  • STORMING
  • NORMING
  • PERFORMING
  • Rapoartele de activitate
  • sedintele
  • comunicarea manageriala
  1. DELEGAREA COMPETENTELOR
  • Cand trebuie sa folosesti delegarea si de ce?!ProductionManager
  • Avantajele-dezavanatajele delegarii competentei
  1. MONITORIZAREA PERFORMANTELOR
  • Standardelor de performanta
  • Modul de verificare a performantei
  1. STIMULAREA PERFORMANTELOR SUBSTANDARD
  • Formularea clara a cerintelor
  • Exprimarea motivului de ingrijorare
  • Stabilirea modului de rezolvare a problemei
  1. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
  • Planificarea personalului si a succesiunii de posturi
  1. decision_making_processMANAGEMENTUL APROVIZIONARII SI AL STOCURILOR
  • Politica de aprovizionare
  • Controlul stocurilorProcedee de achizitie

10. ELEMENTE DE MARKETING

  • Piata si mediul de afaceri
  • Segmentarea pietei si alegerea segmentului de piata
  • MIXUL DE MARKETING CEI 4 P

11. GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA

  • Focalizarea atentiei asupra a ceea ce s-a intamplat
  • Mecanismul de intelegere-conexiunea cauza-efect
  • Cum sa invatam din situatiile critice
  • Evitarea unei perspective asemanatoare

      12. ABILITATI DE COACHING

      13. TRATAREA SITUATIILOR CONFLICTUALE

      14. MOTIVAREA CELORLALTI

      15. MANAGEMENT FINANCIAR

 

 

Data Trainingului: 15-18 iunie 2017

  • Locatia: Bulgaria, Balcic, Hotel Light House Golf & Spa Resort****
  • Site web – http://www.lighthousegolfresort.com/
  • Costuri: 300 euro servicii turistice + 150 euro training / participant si include:
    • cazarea (4 zile/3 nopti)
    • mesele all inclusive
    • coffee break-urile ( 4 )
    • suportul de curs;
    • diplomele de participare;

 

Discount-uri:ID-10011742

  • 5 % la 2 participanti
  • 7 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea,

 

  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare de mai jos.
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro
  • Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon 0722.663.637

 

TERMEN DE INSCRIERE
08 iunie 2017

 

 

 

Share