Marketing si Tehnici de vanzari in relatia B2B, 25-26 mai, Bucuresti

 

21816_8525

Marketing si Tehnici de Vanzari

in relatia B2B (Business to Business)

 

25-26 mai, Bucuresti, Hotel Crystal Palace

Termen de inscriere 20 mai

 

 

ID-10068689

 

Considerente generale:

“Clienţii ne cer lucruri exagerate sau ne-legate de obiectul nostru de activitate şi nu sunt deloc rezonabili când le explicăm situaţia.”

“Nu putem evalua exact oportunităţile de piaţă şi oricum deciziile cumpărătorilor sunt mult prea influenţate de factori legaţi de competiţie ne-loială sau corupţie.”

“Furnizorii (sau clienţii externi) discută arogant cu noi şi ne impun condiţii dificile de contractare care ne limitează eficienţa.”

“Situaţia generală economică este aşa de complicată că nu putem face planuri financiare sau de investiţii pe termen mediu şi lung.”

 

ID-10088236Obiective: 

Rapida globalizare a economiei mondiale si cerintele integrarii competitive a specialistilor romani, in acest context au un impact semnificativ asupra modului in care specialistii abordeaza relatiile cu clientii, furnizorii, colaboratorii si colegii lor. Existenta diferentelor culturale, de educatie si comunicare, aducand o solicitare in plus specialistilor, mai ales, care trebuie sa adauge cunostiintelor si experientei tehnice, sau de dezvoltare a produselor, capabilitati ce depasesc sfera lor specifica, strict profesionala.

Seminarul isi propune sa ofere specialistilor instrumente practice de analiza, comunicare si rezolvare creativa a actiunilor de marketing si vanzari pentru obtinerea de rezultate optime in piata.

 

Parcurgand acest program participantii vor putea:ID-10088972

  • sa cunoasca cele mai recente elemente legate de tehnicile si metodologiile moderne de marketing;
  • sa evalueze diferentele in modul de abordare, valorile cautate si asteptarile pietei, elemente ce pot fi folosite constructiv in obtinerea succesului proiectelor de dezvoltare a companiei;
  • sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes in relatiile cu clientii;

Procesul de instruire interactiva cauta sa ofere atat cadrul analitic cat si abilitatile si cunostintele necesare imbunatatirii performantei de lucru specifice.

Pe parcursul acestui proces interactiv trainerul joaca rolul de facilitator cu scopul de a incuraja grupul sa dezvolte perceptia eficienta despre modul in care problemele teoretice prezentate pot adauga valoare performantei lor viitoare in munca.

ID-100124639Continutul trainingului:

  • Marketingul
  • Determinarea factorilor critici de success
  • Elaborarea strategiilor de marketing
  • Organizarea, implementarea si controlul activitatilor de marketing
  • Proiectarea si coordonarea vanzarilor
  • Relatia vanzator/client – Tehnici SPIN
  • Activitati post vanzare / Client Service
  • Elemente de CRM

 

Agenda zilnica:

  Ziua 1 Ziua 2
Curs 9.00 – 13.00 9.00 – 13.00
Coffe Break 11.00 – 11.15 11.00 – 11.15
Pranz 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Curs 14.00 – 17.00 14.00 – 17.00
Coffe Break 15.45 – 16.00 15.45 – 16.00

 

 

 

 

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.

 

Date Organizatorice:

  • Data Trainingului: 25-26 mai 2016samsung-galaxy-tab-3
  • Locatia: Hotel Crystal Palace**** http://www.crystalpalacehotel.ro/  
  • Costuri: 1.430 RON + TVA / participant si include:
    • –       mesele (2 x dejun)
    • –       coffee break-urile ( 4 )
    • –       suportul de curs;
    • –       diplomele de participare;
    • –       In pretul cursului este inclusa si o tableta Samsung Galaxy Tab 3, Lenovo A3300, A3500, functie de stocul de la data participarii
  • Sau, la cerere – Costul fara tableta este de 1.180 lei/pers +TVA
  • Tot la cerere putem asigura si cazarea la hotelul unde se desfasoara cursul.

Discount-uri:ID-10011742

  • 5 % la 2 participanti
  • 10 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea

 

  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste mai sus
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro

 

TERMEN DE INSCRIERE
20 mai 2016

 

 

 

Share