Marketing Strategic, 20-22 octombrie, Bran

Marketing Strategy

Marketing Strategic

 

20-22 octombrie, Bran, Vila Bran

Termen de inscriere 13 octombrie 2017

 

FORMULAR DE INSCRIERE MARKETING

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI MARKETING STRATEGIC

 

 

Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică.

ID-10070472

Scopuri şi obiective

Cursul prezinta participantilor, intr-o forma atractiva si interactiva, conceptele si instrumentele de baza, necesar a fi cunoscute in demersul strategic de marketing al unei organizatii

 

Cui se adreseaza

Training-ul se adreseaza in principal persoanelor implicate in activitatile de marketing intr-o organizatie.

De asemnea, persoanele care, prin activitatile desfasurate, sunt implicate sau participa la fundamentarea si generarea strategiilor  organizationale  vor identifica o serie intreaga de aspecte interesante, activitatea de marketing reprezentand  un pilon de baza in  demersul strategic organizational.

 

Structura programuluiID-10019939

Introducere

  1. Definitii, Concepte de baza
  2. Procesul de Marketing Strategic
  3. misiune, obiective şi strategii organizaţionale, obiective si strategii de marketing.
  4. Importanta formularii obiectivelor SMART in generearea unei strategii

 

Analiza oportunitatilor de Marketing

  1. Analiza de mediu intern si extern
  • Analiza SWOT si analiza PEST17980337762_fc22932533_o
  • Analiza Lantului Valorii
  1. Analiza competitiei
  • Analiza comparativa – benchmarking
  • Modelul celor 5 forte al lui Porter
  • Strategii si avantaje competitive

 

Se vor detalia:

  1. importanta raportarii la competitie in momentul formularii strategiilor
  2. cum se face acest lucru?
  3. Conceptul de avantaj competitive si cum poate fi dezvoltat acesta, in functie de pozitia ocupata in raport cu competitia: leader, challenger, follower sau activitate pe o piata specializata

 

Analiza de portofoliu a activitatilor unei organizatiei HFH6U1U5T4

  1. Metoda matriciala de analiza a portofoliului de activitati a unei firma
  2. Matricea BCG ca instrument de analiza
  • Segmentarea strategica si Selectarea pietelor tinta
  • Diferentierea ofertei si pozitionarea in piata – harti perceptuale
  • Dezvoltarea si lansarea de produse noi; Ciclul de viata al produsului
  • Planificarea Programelor de Marketing
  • Strategii pentru mix-ul de marketing: strategii de produs , strategii de distribuţie, strategii de promovare si strategii de preţ.

 

Agenda zilnica:

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.13

  Ziua 1 Ziua 2 Ziua 3
Cazare incepand cu    13.00    
Curs   9.00 – 13.00 9.00 – 13.00
Coffe Break   11.00 – 11.15 11.00 – 11.15
Pranz   13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Curs 17.00-20.00 14.00 – 17.00  
Coffe Break 18.30 – 18.45 15.45 – 16.00  
Cina 20.00 19.00  
Eliberarea camerelor       14.00

 

Date Organizatorice:

  • Data Trainingului: 20-22 octombrie 2017
  • Locatia: Bran, Club Vila Bran – www.vliabran.ro  
  • Varianta 1 cost = 1.390 lei pret final si include:
    1. cazarea (3 zile / 2 nopti) fiecare participant va avea camera sa
    2. mesele (2 x mic dejun + 2 x dejun + 2 x cina)
    3. coffee break-urile ( 4 )
    4. participarea la training
    5. o carte adecvata tematicii cursului
    6. premiu surpriza (stick usb sau card memorie sau smartwatch sau bratara fitness / etc)
    7. suportul de curs;
    8. diplomele de participare
  • sau
  • samsung-galaxy-tab-3

  • Varianta 2 cost = 1.690 lei pret final si include cele de mai sus la care se adauga o tableta. Modelul  Samsung Galaxy Tab 3  7.0″/ Lenovo A3300 7.0″ / Lenovo A3500 / Lenovo A7 / Utok / Allview Viva C701 / Myria 3G / Dell Streak / etc, functie de stocul de la data participarii. Toate avand minim de specificatii – 7.0’′ / 8 gb stocare / 1gb RAM

 

Discount-uri:

  1. ID-10011742= 5 % la 2 participanti
  2. = 10% la 3 participanti
  3. = La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea; Aceasta promotie este activa in cazul in care cele 5 locuri sunt pentru acelasi curs sau in cazul in care acestea sunt inscrise cumulat, pe mai multe cursuri.
  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare de mai jos 
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro

 

Turistii cazati in cadrul complexului au acces gratuit la baza de agrement care include :

  • – tiroliana, panou de alpinism, tir cu arcul, minigolf, biliard;
  • – teren de tenis, tenis de picior, darts, panou de alpinism;
  • – complex cu piscina incalzita, sauna, sala de fitness, sah si mese de ping-pong (necesita echipament  adecvat).
  • – echitatie (plimbare cu calul si poneiul); etc. 

De asemenea, se organizeaza in functie de programul saptamanii respective:

  • – foc de tabara cu muzica folk si vin fiert;
  • – dansuri populare romanesti/grecesti;
  • – recital de muzica internationala;
  • – recital de muzica sud-americana;
  • – karaoke, discoteca

 

FORMULAR DE INSCRIERE MARKETING

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI MARKETING STRATEGIC

 

 

Share