NLP si Instrumente de calibrare si influentare in comunicarea cu clientii, 28/29 august, Bucuresti

hand-853188_1920

NLP si Instrumente de calibrare si

influentare in comunicarea cu clientii

28/29 august, Bucuresti, Crystal Palace****

Termen de inscriere 23 august

 

FORMULAR DE INSCRIERE

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI

 

Numele de „programare neuro-lingvistica“ vine de la cele trei domenii pe care le reuneste:

  • N             neurologie         Mintea si cum gandim.
  • L              lingvistic             Cum utilizam limbajul si cum ne afecteaza acesta.
  • P              programare        Cum ordonam actiunile noastre pentru a ne atinge scopurile.

În orice business de servicii/ produse ajungi într-un moment în care nu mai ai ce oferi la nivel de preț și atunci trebuie să acționezi în altă direcție care să atragă noi clienți și să-i fidelizeze pe cei vechi. Aici contează să ai un salesman de calitate. În situația în care ai o plângere, o returnare de produs, o problemă de garanție sau defect al produsului, se poate vedea calitate customer care-ului.

 

Cursul oferă soluţii practice pentru a ajunge la succes – soluţii care ţin de

  • – organizarea mentală şi
  • – strategii de convingere subliminală.

Aplicațiile, exercițiile și exemplele din training vor fi focalizate pe business. În plus, tehnicile și principiile prezentate pot fi adaptate foarte ușor pentru a le folosi în orice fel de context, profesional sau personal.

 

Concret, veti invata la acest training: 

  1. un model simplu de functionare a mintii noastre si a comunicarii interpersonale;
  2. 1+1 tipare motivationale cheie in vanzari, marketing si branding personal;
  3. care sunt indicii de interes in body language;
  4. cum iti folosesti corpul pentru a transmite un mesaj congruent si puternic;
  5. cum sa eviti manipularea celor din jur “citind” mai bine semnalele verbale si nonverbale;
  6. 3+1 tehnici de inchidere a comunicarii (tehnici derivate din vanzari): “cum ceri banii”;
  7. cele mai importante 5 legi ale persuasiunii si aplicatiile lor in comunicare si vanzari;
  8. cum sa renunti la virusii de limbaj pentru a transmite mesajul dorit;
  9. care sunt si cum te poti folosi de cuvintele magice de impact pentru a “vinde” orice;
  10. trucuri de folosire a limbajului de sugestionare si a limbajului directivpentru a influenta;
  11. cum sa scapi de problemele de “blocare” cand vorbesti in public sau cand vinzi ceva;
  12. tehnici, principii si modele adaptabile atat in business, cat si in relatiile personale.

Acest training are maxim de impact cand participantii vin cu exemplele personale din business (vanzari si negocieri, motivarea angajatilor, marketing) si din viata privata (motivare personala, influentarea celor din jur), exemple si studii de caz care sa fie discutate alaturi de trainer.

 

Obiectivele cursului nostru:

  1. dezvoltarea abilităţilor de organizare a comunicării în scopul influenţării auditoriului
  2. imbunatatirea increderii in sine
  3. folosirea principiilor NLP în stabilirea şi atingerea obiectivelor

 

Cu ce vei pleca:

  • – Mesaje subliminale incluse intr-un text de prezentare
  • – 10 Reguli de baza in rezolvarea conflictelor
  • – 10 pași în atingerea vanzarilor sinestezice – grecescul ‘syn’, care inseamna impreuna, si ‘esthesis’ care înseamnă simturi
  • – 18 metode prin care sa-i faci pe clientii buni, sa te minta și astfel sa ratezi vanzarea
  • – 10 greșeli frecvente făcute de vanzatorii romani și cum le recadram cu NLP
  • – 5 reguli de aur în rezolvarea reclamatiilor
  • – cele 13 puncte ale lui Berger în relația cu clientul

 

Vei afla despre

  • – Cunoasterea modurilor de rezolvare a unui conflict
  • – Cauzele conflictelor intr-o echipa
  • – Tipuri de conflicte
  • – Folosirea unui conflict in avantajul tau
  • – Evolutia unui conflict
  • – Rezolvarea conflictelor
  • – Cum îţi manipulezi, subtil, colegii și cum ești manipulat de acestia
  • – Cum te manipuleaza șeful și cum poți tu sa îl manipulezi
  • – Cum sa eviti și sa recadrezi Învinuirea; Insultele; Observațiile umilitoare; Etichetele (bune sau rele); Critica; Diagnosticele.

 

Tematica detaliata

  1. De la manipularea interpersonala la manipularea prin influentare
  • Definitia manipularii
  • Intentia superioara
  • Legile influentarii descrise de Robert Cialdini
  • Influentarea nemanipulativa (vanzarea)
  • Manipularea prin influentare – Definitie
  1. Controlarea legii cererii si a ofertei (Ancorarea. Legea putinatatii)
  • Legile influentarii darama legile economiei clasice, bazate pe cerere si oferta Palatinarea
  • AMORSAREA (a unui pret, a unei anume tendinte, a unei opinii)
  • ANCORAREA. Operatiile de influentare ciclice tip T.A.D.I.
  • Reversul ancorarii: de-manipularea
  • Legea putinatatii
  1. Teoria relativitatii
  • Oamenii judeca in termeni relativi, comparand cu ceea ce deja stiu Inducerea in eroare
  • Lovitura de ciocan (sau piciorul-in-usa’)
  • Efectul de maelstrom
  • Idiosincrazii in teoria relativitatii
  • Inversul legii relativitatii
  1. Legea reciprocitatii si adevaratul cost al normelor sociale
  • Legea reciprocitatii.
  • Efectul de ‘norma sociala’
  • Manipularea prin influentare prin efectul normei sociale
  1. Legea posesiei sau modificarea valorii percepute
  • Cum functioneaza legea posesiei
  • Efectul IKEA
  • Efectul ‚Boule de neige’
  • Efectul de autoprogramare (NLP, programare neuro lingvistica)
  1. Labirintul optiunilor sau cum universul familial ne amendeaza deciziile (legea simpatiei, a
  • similaritatii)
  • Legea simpatiei (sau a similaritatii)
  • Efectul de trib)
  1. Legea consecventei si efectul placebo
  • Legea consecventei.
  • Efectul sau tehnica ‘degetelului’ (sau a piciorului in usa)
  • Tehnica momelii (amagirea)
  • Manipularea prin influentare bazata pe legea consecventei
  • Efectul placebo.
  •  Aplicarea efectului placebo in manipularea prin influentare.
  1. Superadaptabilitatea: Suntem toti victimele experimentului lui Skinner
  • Superstitiile
  • Manipularea prin superstitii
  1. Expectatia: primim ceea ce ne dorim sa primim
  • Legea expectatiei
  • Legea expectatiei – cum se aplica in Manipularea prin influentare
  • Inversul legii expectatiei
  1. Dusmanul invizibil: legea colectivitatii
  • Legea colectivitatii.
  • Cum functioneaza Manipularea prin influentare, bazate pe legea colectivitatii
  1. Minunatele efecte al negatiei
  • Cum functioneaza legea negatiei
  • Stagiile de actiune in manipularea prin negatie
  • Manipularea prin ‘reducere la absurd’ (atunci cand ‘faci pe nebunul’)

 

Vom trece în revista aceste legi prin studii de caz și vom lucra cu modelele si instrumentele cheie in NLP, cum ar fi rapport, pacing-leading, modelul preciziei, modalitati sensoriale, predicate VAK, calibrare, indici de accesarea a ochilor, obiective, coaching cu modelul SCORE, nivele neurologice, feedback, pozitii perceptuale, submodalitati asociat / disociat, metafora, setare de intentie si obiective de relatie in luncrul cu grupuri, modelul Milton, stari, ancore, coaching de grup, strategii de utilizare a gandirii sistemice in grup, ghidarea prin SCORE a grupurilor, metaprograme, presupozitii.

 

Adică, learning by having fun!

Bonus: Ce faci când dai de dracu!

 

 

1207256_62805811

Agenda zilnica:

  Ziua 1 Ziua 2
Curs 9.00 – 13.00 9.00 – 13.00
Coffe Break 11.00 – 11.15 11.00 – 11.15
Pranz 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Curs 14.00 – 17.00 14.00 – 17.00
Coffe Break 15.45 – 16.00 15.45 – 16.00

 

 

 

 

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.

 

Date Organizatorice:

  • Data Trainingului: 28/29 august 2017ID-10011742
  • Locatia: Bucuresti, Hotel Crystal Palace  http://www.crystalpalacehotel.ro/ 
  • Costuri: 1.280 RON  / participant si include:
    • –       mesele
    • –       coffee break-urile ( 4 )
    • –       suportul de curs;
    • –       diplomele de participare;

Tot la cerere putem asigura si cazarea la hotelul unde se desfasoara cursul, pretul fiind de 65 euro/noapte incluzand si micul dejun.

Discount-uri:

  • 5 % la 2 participanti
  • 10 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea,
  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare.
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro

 

TERMEN DE INSCRIERE
23 august 2017

 

 

FORMULAR DE INSCRIERE

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI
Share