Calendar Cursuri Open iunie-iulie 2017

Calendar Cursuri Open iunie-iulie 2017

Calendar Cursuri Open Iunie-Iulie 2017     Iunie 2017 27-28     Bucuresti             Tehnici de Negociere pentru achizitori si buyeri                                                      30-01     Bucuresti             KAM – Key Account Management 30-01     Bucuresti             NLP (Programare Neuro Lingvistica) in dezvoltarea manageriala 28-29     Bucuresti             Social media – “Cand imaginea conteaza” – curs […]

Share

read more

Tehnici de Negociere in achizitii, pentru achizitori, buyeri si cei din comercial, 27/28 iunie, Bucuresti

Tehnici de Negociere in achizitii, pentru achizitori, buyeri si cei din comercial, 27/28 iunie, Bucuresti

Tehnici de Negociere in achizitii Negocierea pentru achizitori, buyeri si cei din comercial 27/28 iunie, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 22 iunie 2017       Parcurgand acest program intensiv participantii vor putea: sa inteleaga conceptele de baza aplicate negocierii in achizitii sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu […]

Share

read more

Comunicare Asertiva, 07-09 iulie, Bran

Comunicare Asertiva, 07-09 iulie, Bran

Comunicare Asertiva   07-09 iulie, Bran, Vila Bran Termen de inscriere 30 iunie 2017       Este vineri, ora 18.30! Ai stat peste program toata saptamana, esti obosit, capul iti este greu, ideile vin din ce in ce mai rar, nu mai ai nici energie pentru a citi email-urile care tooot vin.  Singurul lucru […]

Share

read more

Roluri si Abilitati Manageriale, Eu ca Manager, 14-16 iulie, Poiana Brasov

Roluri si Abilitati Manageriale, Eu ca Manager, 14-16 iulie, Poiana Brasov

Dezvoltarea Abilitatilor Manageriale Roluri si Abilitati Manageriale Eu ca Manager 14-16 iulie, Poiana Brasov Termen de inscriere 07 iulie 2017       Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică.  Obiective: dobândirea unor cunoştinţe privind funcţiunile, rolurile şi competenţele manageriale necesare unui manager al secolului XXI; descoperirea punctelor tari şi punctelor slabe, ca şi manager, în […]

Share

read more

Finante pentru NonFinantisti, 14/15 iulie, Bucuresti

Finante pentru NonFinantisti, 14/15 iulie, Bucuresti

Finante pentru NonFinantisti Management Financiar  14/15 iulie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace**** Termen de inscriere 07 iulie 2017       Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică. Cu ajutorul acestui program vă veți dezvolta competența de a percepe și înțelege într-un mod unitar informațiile financiare ale organizației, integrate toate în aceeași imagine de ansamblu a unui […]

Share

read more

Simulare in Managementul Stocurilor si Depozitelor, 07/08 iunie, Bucuresti

Simulare in Managementul Stocurilor si Depozitelor, 07/08 iunie, Bucuresti

Simulare in Managementul Stocurilor si Depozitelor 07/08 iunie, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 30 mai       Obiective specifice: Cursul prezinta participantilor, intr-o forma atractiva si interactiva, conceptele si instrumentele de baza, necesar a fi cunoscute in gestionarea stocurilor evidentiate in activitatile desasurate in cadrul  unei firme. Se face de asemenea o introducere […]

Share

read more

Tehnici de Influenta si Persuasiune cu Integritate, 09/10 iunie, Bucuresti

Tehnici de Influenta si Persuasiune cu Integritate, 09/10 iunie, Bucuresti

Tehnici de Influenta si Persuasiune cu Integritate 09/10 iunie, Bucuresti, Crystal Palace Termen de inscriere 02 iunie         În sensul cel mai larg, prin influenţă se înţelege fenomenul psihosocial care constă din     modificarea      sistemelor      cognitiv-intelectuale,     orientativ-atitudinale     sau comportamental-acţionale,   care   se   produc   ca   rezultat   al   interacţiunii   dintre persoane, grupuri, […]

Share

read more

Vanzarea Consultativa, 09/10 iunie, Bucuresti

Vanzarea Consultativa, 09/10 iunie, Bucuresti

Vanzarea Consultativa, inveti tehnici si devii mai bun 09/10 iunie, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 02 iunie 2017       Obiective: La final participantii vor fi capabili sa: Sa stapaneasca arta comunicarii Sa influenteze cu success interlocutorul Sa faca o prezentare de vanzare profesionista Sa stapaneasca tehnici de comunicare Sa raspunda corect la […]

Share

read more

Marketing Strategic, 09-11 iunie, Bran

Marketing Strategic, 09-11 iunie, Bran

Marketing Strategic   09-11 iunie, Bran, Vila Bran Termen de inscriere 02 iunie         Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică. Scopuri şi obiective Cursul prezinta participantilor, intr-o forma atractiva si interactiva, conceptele si instrumentele de baza, necesar a fi cunoscute in demersul strategic de marketing al unei organizatii   Cui se adreseaza Training-ul […]

Share

read more

Stabilirea Prioritatilor si Managementul Timpului, 09-11 iunie, Bran

Stabilirea Prioritatilor si Managementul Timpului, 09-11 iunie, Bran

  Stabilirea Prioritatilor, Auto Organizarea si Managementul Timpului 09-11 iunie, Bran, Vila Bran Termen de inscriere 02 iunie 2017       „Stabilirea prioritatilor si managementul timpului” este cursul util tuturor.  Daca nu iti ajunge timpul la birou, nu te mai poti auto organiza si nu iti poti stabili prioritatile  sau in viata personala ai […]

Share

read more

Management Operational, 15-18 iunie, Balcic

Management Operational, 15-18 iunie, Balcic

    Management Operational  15-18 iunie, Balcic Termen de inscriere 08 iunie       Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică. Cursul isi propune familiarizarea participantilor cu elementele dezvoltate aplicate  de soft-skills  a activitatii manageriale si dezvoltarea unei gandiri manageriale precum si generarea unei abordari responsabile in activitatea practica. Obiectivele programului: intelegerea elementelor avansate de management […]

Share

read more

Customer Care – Relatia, Fidelizarea si Orientarea spre Client, 29/30 mai, Bucuresti

Customer Care – Relatia, Fidelizarea si Orientarea spre Client, 29/30 mai, Bucuresti

Customer Care – Relatia, Fidelizarea si  Orientarea spre Client 29-30 mai, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 25 mai 2017       Prezentarea programului: In dezvoltarea unei economii de piata functionala, companiile din Romania care lucreaza direct in serviciul clientului final isi asuma pe langa scopul comercial specific, si rolul de promotor al acestui tip de […]

Share

read more

Leadership for High Performance, 01-04 iunie, Mamaia

Leadership for High Performance, 01-04 iunie, Mamaia

  . Leadership & Management   . Leadership   for High Performance   01-04 iunie, Mamaia, Hotel Oxford Termen de inscriere  25 mai 2017  . .    . Leaderii de succes înţeleg diferenţa între lucruri şi oameni în organizaţii.  Ei ştiu că este important să gestionezi lucrurile dar este şi mai important să conduci şi să dezvolţi […]

Share

read more

Management de Proiect, 19-20 aprilie, Bucuresti

Management de Proiect, 19-20 aprilie, Bucuresti

Management de Proiect autorizat ANC Managementul Proiectelor   19-20 aprilie, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 12 aprilie         Fenomenul globalizǎrii a produs schimbări substanţiale în lumea economicǎ iar firmele au trebuit sǎ facǎ faţǎ acestor noi provocǎri prin dezvoltarea unor mecanisme de adaptare la noul mediu concurenţial. Pentru implementarea programelor de îndeplinire […]

Share

read more

Key Account Management, 21/22 aprilie, Bucuresti

Key Account Management, 21/22 aprilie, Bucuresti

Key Account Management   21/22 aprilie, Bucuresti, Crystal Palace Termen de inscriere 12 aprilie       Numai gandul ca trebuie sa lucrezi cu niste client foarte mari este coplesitor pentru multi vanzatori. Chiar si cei mai desavarsiti profesionisti raman in pana de iedei cand se gandesc sa contacteze clienti corporatisti. Si totusi a intelege ce […]

Share

read more

Lean Management, 26/27 aprilie, Bucuresti

Lean Management, 26/27 aprilie, Bucuresti

    Lean Management Sisteme moderne de decizie manageriala   26/27 aprilie, Bucuresti, Crystal Palace Termen de inscriere 20 aprilie       Considerente generale: Creata initial pentru Toyota, tehnologia de Lean Manufacturing are ca scop sa aduca elementele necesare la locul si timpul potrivit, cu minimum de consumuri si cu flexibilitate de adaptare la schimbare, […]

Share

read more

NLP si Instrumente de calibrare si influentare in comunicarea cu clientii, 28/29 aprilie, Bucuresti

NLP si Instrumente de calibrare si influentare in comunicarea cu clientii, 28/29 aprilie, Bucuresti

NLP si Instrumente de calibrare si influentare in comunicarea cu clientii 28/29 aprilie, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 21 aprilie       Numele de „programare neuro-lingvistica“ vine de la cele trei domenii pe care le reuneste: N             neurologie         Mintea si cum gandim. L              lingvistic             Cum utilizam limbajul […]

Share

read more

Managementul Informatiilor clasificate si neclasificate, 07/08 aprilie, Bucuresti

Managementul Informatiilor clasificate si neclasificate, 07/08 aprilie, Bucuresti

  Managementul informatiilor Clasificate si Neclasificate   07/08 aprilie 2017, Bucuresti, Hotel Crystal Palace Termen de inscriere 31 martie       Obiective specifice: In urma participarii la acest training, cursanţii vor fi familiarizaţi cu: Soluţiile asigurării securităţii informaţiilor Administrarea calificată a informaţiilor Abordarea diferenţiată a elementelor manageriale specifice utilizării informaţiilor secrete, confidenţiale, sensibile, personale în […]

Share

read more

Managementul Conflictului, 07/09 aprilie, Bran

Managementul Conflictului, 07/09 aprilie, Bran

Managementul Conflictului 07-09 aprilie, Bran, Vila Bran Termen de inscriere 31 martie 2017           Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică. De ce Managementul Conflictului: Uneori, deosebirile de opinii, puncte de vedere, interese, valori sau conceptii pot conduce la conflicte. Conflictul este foarte real si foarte important pentru cei implicati. Evitarea sau ignorarea […]

Share

read more

Tehnici eficiente de Luarea deciziilor si rezolvare a Problemelor, 29/30 martie, Bucuresti

Tehnici eficiente de Luarea deciziilor si rezolvare a Problemelor, 29/30 martie, Bucuresti

Tehnici eficiente de luare a Deciziilor si Rezolvare a problemelor Creativitate si Inovatie in Luarea Deciziilor 29/30  martie, Bucuresti, Crystal Palace Termen de inscriere 24 martie 2017         Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică.   Obiective: Dobandirea unor abilitati superioare de luare a deciziilor si rezolvare a problemelor, folosind creativitatea ca resursa principala. Acest […]

Share

read more

Abordarea Telefonica a clientilor pentru cei din vanzari si call center- 31martie/01aprilie, Bucuresti

Abordarea Telefonica a clientilor pentru cei din vanzari si call center- 31martie/01aprilie, Bucuresti

  Castigati Clientii prin Telefon Abordarea telefonica a clientilor  31 martie/01 aprilie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace Termen de inscriere 24 martie       Obiective: Participantii vor invata sa: sa inteleaga si sa isi construiasca un plan de prospectare, invete practic si sa poate sa realizeze un Business Intelligence Profile complet, abordeze practic modelul prospectarii in […]

Share

read more

Supply Chain Management, Managementul lantului de aprovizionare-distributie, 31 martie/01 aprilie, Bucuresti

Supply Chain Management, Managementul lantului de aprovizionare-distributie, 31 martie/01 aprilie, Bucuresti

Managementul Lantului de Aprovizionare-Distributie Supply Chain Management (SCM)  31martie/01aprilie, Bucuresti, Crystal Palace***** Termen de inscriere 24 martie         Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică. Obiective: Cursul îşi propune să ofere participanţilor prezentarea elementelor introductive de logistică interorganizaţională, a conceptelor: parteneriatul interorganizaţional, managementul lanţului de distribuţie/aprovizionare. Considerente Generale: Fiindcă Supply Chain Management este ştiinţa […]

Share

read more

Managementul Logisticii, 03/04 aprilie, Bucuresti

Managementul Logisticii, 03/04 aprilie, Bucuresti

Managementul Logisticii 03/04 aprilie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace**** Termen de inscriere 30 martie 2017       Obiective: Cursul ofera posibilitatea dobandirii cunostintelor despre politica de logistica, prezentarea elementelor introductive de logistică interorganizationala, gestiunea parametrilor tehnologici, stocuri, transporturi si distributii, conceptelor de parteneriat in Supply Chain, productie;   Considerente Generale: Competitia de pe piata nationala si […]

Share

read more

Folosirea Eficienta a Fiselor de Post, Implicarea practica in strategia de Resurse Umane, 03/04 martie, Bucuresti

Folosirea Eficienta a Fiselor de Post, Implicarea practica in strategia de Resurse Umane, 03/04 martie, Bucuresti

Folosirea eficienta a Fiselor de Post Implicarea practica in strategia de resurse umane 03/04 martie, Bucuresti, Crystal Palace Termen de inscriere 24 februarie 2017       Prezentarea programului: Unul dintre documentele de referinta pentru specialistul de resurse umane este fisa postului.   Rolul si importanta ei apare chiar de la infiintarea unei companii pana la reorganizarea/desfiintarea […]

Share

read more

PSY Sales – Tehnici expert in convingerea clientilor- 23-24 noiembrie, Bucuresti

PSY Sales – Tehnici expert in convingerea clientilor- 23-24 noiembrie, Bucuresti

PSY SALES (!) Convinge si co-invinge! Training de insusire la nivel de expert a tehnicilor cheie in convingerea clientului  23-24 noiembrie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace Termen de inscriere 18 noiembrie       Ai auzit de micro-expresii? Dar de micro-comportamente? Cu siguranţă ai auzit obiecţia “e prea scump!” atunci când ţi-ai întâlnit clientul! Ai trecut la […]

Share

read more

Abilitati de coaching pentru Manageri si Sefi de Compartimente in dezvoltarea angajatilor,25-26 noiembrie, Bucuresti

Abilitati de coaching pentru Manageri si Sefi de Compartimente in dezvoltarea angajatilor,25-26 noiembrie, Bucuresti

Abilitati de Coaching pentru Manageri si Sefi de Compartimente in dezvoltarea angajatilor 25-26 noiembrie, Bucuresti, Crystal Palace**** Termen de inscriere 18 noiembrie           Nu te nasti lider ci devii lider doar prin munca, prin autoeducare si prin dedicarea  timpului pentru a parcurge drumul spre un lider de succes. Daca esti manager intr-o […]

Share

read more

Aptitudini esentiale de vanzari – Cele 20% aptitudini ce produc 80% din rezultate, 25-26 noiembrie, Bucuresti

Aptitudini esentiale de vanzari – Cele 20% aptitudini ce produc 80% din rezultate, 25-26 noiembrie, Bucuresti

Aptitudini esentiale de vanzare  Cele 20% aptitudini ce produc 80% din rezultate in vanzari 25-26 noiembrie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace**** Termen de inscriere 18 noiembrie       Obiective: În cadrul acestui curs veţi afla în ce constă rolul dumneavoastră de om de vanzari, cum vă puteţi creşte eficacitatea în activitate şi cum sa va intelegeti […]

Share

read more

Compensatii si Beneficii, 14-15 octombrie, Bucuresti

Compensatii si Beneficii, 14-15 octombrie, Bucuresti

Dynamic Training Solutions impreuna cu Development Advice & Resources va invita sa participati la Compensatii & Beneficii ” Cand suficient nu mai e de ajuns” Curs aplicat de folosire a beneficiilor financiare si non-financiare pentru angajati  14-15 octombrie, Bucuresti Termen de inscriere 07 octombrie         De ce merita sa vii la cursul […]

Share

read more