Orientarea spre client, cum putem intelege mai bine asteptarile lui, 27 februarie-01 martie, Bran

1407385_81249903

Orientarea spre client – cum putem intelege mai bine asteptarile lui

27 februarie – 01 martie, Bran

Termen de inscriere 20 februarie

 

 

 

Curs interactiv, 70% reprezentând activitatea practică.

 

Obiective:

 – intelegerea conceptului de “vanzare” si a tuturor celorlalte concepte asociate (clientul, agentul, nevoi, negociere, influenta, comunicare, etc), dar si dezvoltarea unor competente necesare activitatii de vanzare.

– auto-evaluarea nivelului stimei de sine, dar si cunoasterea stilurilor preferate de comunicare, negociere, principiile dupa care se ghideaza atunci cand influenteaza pe cineva, s.a. si achizitionarea unor  solutii de optimizare, cu ajutorul testelor psihologice si a jocurilor de rol.

– de asemenea, participantii isi vor insusi solutii de echilibrare a stimei de sine, vor invata metode de stabilire a obiectivelor si tehnici de lucru in echipa

– insusirea modurilor de abordare a clientilor/potentialilor clienti, in situatii si contexte diverse, cu ajutorul unor exercitii, studii de caz si simulari concrete (simulare vanzator-client, simulare de vanzare in echipa)

 

Participantii vor beneficia de recomandari utile, cum ar fi: “cum abordam clientii noi?”, “cand si ce tehnici de vanzare folosim?”, “informatii despre cariera in vanzari”, “cum masuram satisfactia clientului?”

  

Considerente Generale:

Fiecare companie, indiferent de marimea ei si de profilul activitatii, are nevoie de oameni de vanzari. Omul este o fiinta sociala si fiecare persoana cand interactioneaza, face un schimb, tranzactioneaza ceva (informatii, produse, comportamente).

Uneori stim ce avem de facut, alteori avem nevoie de ajutor din exterior pentru a ne adapta, comunica si relationa cu ceilalti. Avem nevoie de un scop bine stabilit, de o strategie eficienta pe care sa o aplicam pentru a putea atinge performanta. Dar mai avem nevoie de motivatie si sa ne  dezvoltam anumite aptitudini care au rol de resurse pentru atingerea scopului propus.

     

Cursul se adreseaza:

–           Persoanelor care isi doresc o cariera in vanzari, sau celor care au deja experienta, insa care au observat ca au nevoie de o alta sau o imbunatatire a strategiei pentru a avea succes rezultate superioare.

–          De asemenea, ne adresam si acelor persoane care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile de “a se vinde”, de a-si pune in valoare cunostintele, imaginea personala, aptitudinile, acest curs nefiind axat doar pe a expune tehnici de vanzari, comunicare si negociere, cat si pentru a furniza informatii despre modalitati de imbunatatire a autocunoasterii si de crestere / maximizare a increderii in sine

 

 

 сковорода керамическое покрытиекариес фото

Share