Curs procurement/achzitii pentru buyeri si purchasing, 19-21 iulie, Bucuresti

 Curs Procurement / Achizitii pentru

buyeri si purchasing

  • 19-21 iulie, Bucuresti

  • Termen de inscriere 13 iulie 2018

 

FORMULAR DE INSCRIERE

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI PROCUREMENT

 

Considerente Generale:

Achizițiile au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei.

Astfel, una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii  ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.

         

Obiective:

  1. Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  2. Cum să aduci plus valoareîn companie din poziția de buyer
  3. Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  4. Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  5. Definirea rolului buyer-ului în licitații
  6. Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  7. Exersarea tehnicilor de negociereîn achiziții
  8. Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
  9. Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii

 

Continutul Trainigului:

  1. ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE
    1. Care sunt obiectivele unui buyer
    2. Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei
  2. TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE
    1. Cum și când se aplică diferite procese în achiziție

    2. Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
    3. Rolul buyer-ului în procesul de achiziții
  3. MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII
    1. Categorii de achiziții și prioritizarea lor
    2. Abordarea achizițiior în funcție de importanță
    3. Cum prioritizăm fiecare achiziție
  4. MANAGEMENTUL FURNIZORILOR
    1. Cum se creează și gestionează baza de furnizori
    2. Criterii de evaluare a furnizorilor
    3. Cum se construiește și menține relația cu furnizorii
  5. COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE
    1. Eficiența în stabilirea prețului corect
    2. Cum calculăm un TCO
  6. MANAGEMENTUL CONTRACTELOR
    1. Tipuri de contracte
    2. Echipa de contract
    3. Cum gestionăm contractele
  7. ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE
    1. Ce etape urmăm în procesul de achiziție
    2. Diferențe între achiziții simple și licitații
    3. Rolul buyer-ului în licitație
  8. TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR
    1. Analiză și modele de cost
    2. Diferențe între modelele de cost
    3. Când și cum aplicăm fiecare model de cost
  9. KPI ÎN ACHIZIȚII
    1. Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții
    2. Rolul și importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei
    3. Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora
  10. NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII
    1. Ce, cum, și când negociem în achiziții
  11. ETICA ÎN ACHIZIȚII
    1. Ce înseamnă și cât de importantă este etica în achiziții
    2. Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung

Se asigură:

  1. sustinerea propriu-zisa a cursului. Cursul este centrat pe procesul de intelegere si invatare al fiecarui participant in parte.
  2. feed-back – atat in timpul, cat si la finalul cursului.
  3. evaluarea post-training a participantilor. In vederea observarii nivelului de retentie al informatiilor, cat si a capacitatii de punere in practica a acestora dupa caz.
  4. diploma de participare.
  5. analiza necesitatilor si intereselor de training ale participantului dupa caz.

1207256_62805811

Agenda zilnica:

Ziua 1-2-3
Curs 9.00 – 13.00
Coffe Break 11.00 – 11.15
Pranz 13.00 – 14.00
Curs 14.00 – 17.00
Coffe Break 15.45 – 16.00

 

 

 

 

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.

  • Date Organizatorice:
  • Data Trainingului:  19-21 iulie 2018
  • Locatia: Bucuresti, Hotel Crystal Palace sau similar – www.cphotel.ro
  • Cost training = 130 euro/zi x 3 zile pret final si include:
    • participarea la training
    • pranz (3) + coffee break-urile ( 6 )
    • suportul de curs;
    • diplomele de participare

La cerere putem asigura si cazarea in locatia unde se deruleaza cursul la pretul de 65 euro/noapte incluzand si micul dejun.

Discount-uri:

  1. ID-10011742= 5 % la 2 participanti
  2. = 10% la 3 participanti
  3. = La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea; Aceasta promotie este activa in cazul in care cele 5 locuri sunt pentru acelasi curs sau in cazul in care acestea sunt inscrise cumulat, pe mai multe cursuri.
  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare de mai jos 
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro

TERMEN DE INSCRIERE
13 iulie 2018

 

FORMULAR DE INSCRIERE

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI PROCUREMENT
Share