Abordarea Telefonica a clientilor pentru cei din vanzari si call center- 31martie/01aprilie, Bucuresti

Businessman and retro phone

 

Castigati Clientii prin Telefon

Abordarea telefonica a clientilor 

31 martie/01 aprilie, Bucuresti, Hotel Crystal Palace

Termen de inscriere 24 martie

 

FORMULAR DE INSCRIERE ABORDAREA TELEFONICA A CLIENTILOR

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI ABORDAREA TELEFONICA A CLIENTILOR

 

Obiective:734943_83077449

Participantii vor invata sa:

  • sa inteleaga si sa isi construiasca un plan de prospectare,
  • invete practic si sa poate sa realizeze un Business Intelligence Profile complet,
  • abordeze practic modelul prospectarii in 3 pasi,
  • invete si sa aplice practic structura telefonului initial,
  • redacteze corect materiale scrise si corespondenta electronica de impact,
  • invete si sa aplice practic structura telefonului de revenire,
  • depaseasca obiectiile uzuale pe care interlocutorii le ridica la telefon,
  • sa isi construiasca un plan individual de actiune pentru imbunatatirea continua.

 

Business Intelligence nu inseamna spionaj economic si profesionalism in vanzari in stare pura. Cu un business intelligence corect realizat, abilitatile de utilizare a telefonului bine şlefuite si scenarii practice poti obtine intalnire de vanzare de calitate superioara. Acestia sunt primi pasi ai procesului de vanzare!

741865_27814656

Concept:

Plecam de la obiectivele de business ale companiilor client, stiluri de invatare ale membrilor grupului tinta si cazuistica specifica industriei respective. Construim proiecte personalitate si in egala masura propunem abordari recomandate ca punct de reper pentru construirea unei temelii solide pentru viitor, vizam actiuni specifice si rezultate masurabile.

 

Continutul cursului:ID-100110501

  1. M 1 – Planul de prospectare:
  •  obiectivele de prospectare;
  •  sales funnel;
  •  rate de conversie;
  •  segmentele de clienti vizate;
  •  oferta unica de vanzare;
  •  CRM;
  •  cartea de vizita verbala.

2. M 2 – Business Intelligence:

  •  sursele de informare online si offline;
  •  identificare oportunitatilor
  •  gratuit – instrumente de prospectare si organizare eficienta a activitati de prospectare;

3. M 3 – Telefonul initial:

  •  piata rece/calda/fierbinte;
  •  deschiderea apelului;ID-10044233
  •  stabilirea agendei;
  •  formularea intrebarilor;
  •  obtinerea angajamentului;
  •  inchierea apelului.

4. M 4 – Materialele de marketing:

  •  principiile structurarii scrisorii de insotire;
  •  materialelor relevante;
  •  provocari ale utilizarii emailului si atasamentelor.

5. M 5 – Telefonul de revenire:

  •  cum inchidem procesul de vanzare;
  •  intelegerea proceslui intern de aliniere organizationala al clientului;
  •  planul de actiune de inchidere: cine, ce face si cand.

Mixul metodelor utilizate:

Scurte inputuri conceptuale vor fi combinate cu metode orientate catre actiune si invatare experintiala: Role play-uri, lucru in echipe, discutii, peer learning si runde de reflectie individuala si de grup. Aditional vom incuraja completarea Planurilor individuale de actiune si trecerea concreta la implementarea respectivelor actiuni in practica. Cele mai multe dintre competente referitoare la subiect vor fi puse in practica inca din timpul trainingului.

Evaluare si transfer in practica:

Noi punem mare accent pe feedback si activitati de evaluare a cursului pentru a ne asigura ca necesitatile participantilor sunt indeplinte si ca programul este astfel optimizat pentru a avea impact cat mai relevant la locul de munca. Participantii vor fi invitati sa dezvolte proiecte interne si planuri concrete despre cum sa integreze cele invatate in practica curenta. In faza de implementare ei pot conta pe suportul facilitatorilor si trainerilor nostri.

912661_57201188

Inalta orientare practica:

Participantii sunt incurajati sa impartaseasca in timpul programului cazuri reale, provocari si planuri sau proiecte care au legatura cu subiectul fiecarui modul si cu restul participantilor. Noi ne vom asigura de continutul programului Key Account Management ca este relevant pentru situatiile practice cu care se confrunta participnatii si vom crea valoare adaugata prin oportunitatea de a rezolva diverse problem concrete prin abordari comune.

 

1207256_62805811

Agenda zilnica:

  Ziua 1 Ziua 2
Curs 9.00 – 13.00 9.00 – 13.00
Coffe Break 11.00 – 11.15 11.00 – 11.15
Pranz 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Curs 14.00 – 17.00 14.00 – 17.00
Coffe Break 15.45 – 16.00 15.45 – 16.00

 

 

 

 

Nota: Programul este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de grup si ritmul de parcurgere a temeticilor propuse.

 

Date Organizatorice:

  • Data Trainingului: 31 martie/01 aprilie 2017samsung-galaxy-tab-3
  • Locatia: Hotel Crystal Palace**** http://www.crystalpalacehotel.ro/  
  • Costuri: 1.420 RON / participant si include:
    • –       mesele (2 x dejun)
    • –       coffee break-urile ( 4 )
    • –       suportul de curs;
    • –       diplomele de participare;
    • –       In pretul cursului este inclusa si o tableta Samsung Galaxy Tab 3, Lenovo A3300, A3500, functie de stocul de la data participarii
  • Sau, la cerere – Costul fara tableta este de 1.220 lei/pers
  • Tot la cerere putem asigura si cazarea la hotelul unde se desfasoara cursul la pretul de 65 euro/noapte incluzand si micul dejun.

 

Discount-uri:ID-10011742

  • 5 % la 2 participanti
  • 10 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea

 

 

  • Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de participare care se gaseste mai sus
  • Acesta se va trimite pe fax sau email la adresa:
  • office@training-info.ro

TERMEN DE INSCRIERE
24 martie 2017

 

 

FORMULAR DE INSCRIERE ABORDAREA TELEFONICA A CLIENTILOR

 

INTREAGA PREZENTARE A CURSULUI ABORDAREA TELEFONICA A CLIENTILOR
Share